یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

بهترین کنسول ایکس باکس

مراکز اجاره خودرو کرایه اتوموبیل تهران و شهرستان ها

بهترین کنسول ایکس باکس

۱۸۲ بازديد

زمانی که کنسول‌های بازی‌های ویدیویی مدرن برای اولین بار عرضه شدند، به‌صورت یکباره هر سه شرکت مایکروسافت، سونی و نینتندو یک مدل را عرضه کردند‌ و معمولاً بین پنج تا ده سال منتظر ‌ماندند تا نسخه جدیدی را منتشر کنند.با این حال، همه چیز تغییر کرده است و اکنون هر دو شرکت مایکروسافت و سونی شروع به انتشار چندین نسخه از کنسول های نسل فعلی خود کرده اند که هر کدام بخش خاصی از بازار بازی را هدف قرار داده اند.
مطلب مرتبط: مقایسه بین xbox one و ps4

اگرچه ممکن است گیج کننده به نظر برسد، اما در واقع خبر بسیار خوبی است، به خصوص برای طرفداران ایکس باکس، به این معنی است که چه بودجه کمی دارید و چه به دنبال بهترین تجربه بازی 4k موجود در بازار هستید، یک Xbox در مجموعه مایکروسافت موجود است که می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.
مطلب مرتبط : مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ps5

XBOX چیست؟ایکس باکس یک کنسول بازی است که مایکروسافت در اوایل دهه اول 2000 ساخت همچنین نرم افزار بازی را می توان روی یک دیسک ذخیره کرد یا از اینترنت دانلود کرد.برای اجرای بازی در ایکس باکس، باید کنسول بازی و کنترلرهای بازی را خریداری کنید. سپس باید بازی های ساخته شده برای پلتفرم Xbox را خریداری کنید.کنسول Xbox را به تلویزیون خود وصل کنید و شروع به بازی کنید!برخی از بازی ها برای بازی توسط یک نفر طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر می توانند توسط چند نفر انجام شوند. با این حال، برای اینکه به بیش از یک نفر اجازه بازی بدهید نیاز به چند کنترلر دارید.برخی از بازی ها را می توان با افراد دیگر از طریق اتصال به اینترنت بازی کرد (بازی های آنلاین)، یکسری از بازی ها هستند که کاملا انحصاری xbox بوده و در هیچ کنسول بازی دیگری قابل اجرا نیستند. 
 مطلب مرتبط: دلایل محکم برای خرید xbox series x بجای ps5

مدل های مختلف XBOX: کنسول بازی ایکس باکس در چند سال گذشته در چند پیکربندی مختلف در دسترس بوده است اما اغلب جدیدترین نسخه ها فروخته می شوند. 1-      ایکس باکس وان ایکساین کنسول بازی کوچک از کنسول های جدید و قدرتمند Xbox موجود در بازار است. مایکروسافت مدل X ایکس باکس وان را در سال 2017 به عنوان یک ارتقاء کامل به Xbox One منتشر کرد. کتابخانه بازی ایکس باکس وان ایکس با بازی های ایکس باکس وان سازگاری دارد. 2-      ایکس باکس وان اسایکس باکس وان اس در سال 2016 به عنوان یک ارتقاء جزئی به ایکس باکس وان ظاهر شد و اصلی ترین تفاوت آن سایز کوچکش نسبت ایکس باکس وان است. 3-      ایکس باکس وانایکس باکس وان که در سال 2013 منتشر شد، بر استفاده از اینترنت برای بازی، پخش ویدئو و ارتباط با سایر کاربران تاکید داشت. کنسول Xbox One همچنین می تواند بازی ها را از روی دیسک اجرا کند. ایکس باکس وان با بسیاری از بازی های ایکس باکس 360 سازگاری دارد. 4-      ایکس باکس 360مایکروسافت کنسول ایکس باکس 360 را در سال 2005 عرضه کرد. چند سال بعد، مایکروسافت نسخه جدیدی از ایکس باکس 360 را معرفی کرد که از قابلیت اتصال WiFi بهره می برد و دارای جعبه کنسول کوچکتری بود. Xbox 360 یک سرویس پیشرفته Xbox Live را ارائه کرد و سیستم کنترل حرکت Kinect را معرفی کرد. Xbox 360 با تقریباً نیمی از بازی های Xbox سازگاری داشت. 5-      ایکس باکسکنسول اصلی Xbox در سال 2001 توسط مایکروسافت ظاهر شد. ظرف یک سال دیگر، مایکروسافت Xbox Live را معرفی کرد، یک سیستم بازی اجتماعی که گیمرها می توانستند از طریق اتصال به اینترنت به آن دسترسی داشته باشند.-     قیمت XBOXکنسول‌های ایکس‌باکس همراه با سخت‌افزار اصلی مورد نیاز برای بازی هستند، اما خرید کنترلرها و سایر لوازم جانبی برای مردم بسیار رایج است.همچنین باید در مدل کنسولی که خریداری می کنید، چند انتخاب داشته باشید. مایکروسافت همچنان ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان s و  x را می فروشد، حتی حالا که ایکس باکس سری ایکس و اس را منتشر کرده است.و هنوز هم ممکن است Xbox 360 را در برخی مکان ها برای فروش پیدا کنید، اگرچه مایکروسافت رسما Xbox 360 را متوقف کرده است. 
مطلب مرتبط: ps4 بخرم یا xbox
کنترل کننده ها : اگرچه کنسول بازی باید با یک یا چند کنترلر سازگار عرضه شود، ممکن است بخواهید بعداً تعداد بیشتری خریداری کنید. هر کنترلر باید 10 تا 30 دلار قیمت داشته باشند، اگرچه کنترلرهای جدیدتر با قیمت بالاتر در دسترس هستند. کابل کشیممکن است برای اتصال کنسول ایکس باکس به تلویزیون، نیاز به خرید کابل های USB یا HDMI داشته باشید. هزینه این کابل ها بر اساس طول کابل متفاوت است. هزینه کابل ها بین 5 تا 25 دلار است. هزینه های کنسولانتظار دارید برای یک کنسول جدید Xbox از 250 تا 500 دلار بپردازید، خواه این کنسول One، One S یا One X باشد. برای Xbox One X در سطح بالاتری هزینه خواهید کرد.از سوی دیگر، کنسول‌های قدیمی‌تر One و 360 اگر بتوانید آنها را پیدا کنید در انتهای پایین‌تر محدوده قیمتی قرار می‌گیرند.کنسول هایی که فضای ذخیره سازی بیشتری دارند نسبت به کنسول هایی که ظرفیت ذخیره سازی کمتری دارند هزینه بیشتری خواهند داشت.برخی از کنسول ها با بازی های از پیش بارگذاری شده نیز عرضه می شوند که ممکن است کمی بیشتر قیمت داشته باشند. هارد دیسکاگر فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به کنسول Xbox می خواهید، ممکن است نیاز به خرید یک هارد دیسک خارجی داشته باشید. چنین هارد دیسک‌هایی بسته به مقدار فضای ذخیره‌سازی خریداری شده می‌توانند 30 تا 150 دلار قیمت داشته باشند. خدمات اینترنتیبرای استفاده از Xbox Live به اتصال اینترنت نیاز دارید. از آنجایی که احتمالاً در حال حاضر برای یک حساب دسترسی به اینترنت در خانه خود هزینه پرداخت می کنید، احتمالاً این هزینه اضافی نخواهد بود. علاوه بر این، Xbox Live Gold به قیمت اشتراک در سال نیاز دارد، اگرچه Xbox Live رایگان است. بازی هاهزینه بازی های جدید برای دارندگان ایکس باکس بسیار متفاوت است.بسته به اینکه دوست دارید چطور بازی کنید، می‌توانید بازی‌های روی دیسک را بخرید، یک نسخه دیجیتالی دانلود کنید، یک بازی را برای مدت زمان محدودی اجاره کنید یا یک بازی دست دوم بخرید.مایکروسافت همچنین یک Xbox Game Pass را ارائه می دهد که به شما امکان دسترسی به ده ها بازی را با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه می دهد.بازی‌های جدید می‌توانند از ۲۵ تا ۷۵ دلار قیمت داشته باشند، در حالی که می‌توانید بازی‌های دست دوم را با حدود یک سوم قیمت جدید خریداری کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.